Tweedejaars presenteren publieksproducten en een marketingcommunicatieplan aan Atria

Gepubliceerd op

Tweedejaarsstudenten van de bachelor Cultureel Erfgoed hebben in opdracht van Atria publieksproducten ontworpen en een marketingcommunicatieplan opgesteld.

Tweedejaarsstudenten van de bachelor Cultureel Erfgoed hebben publieksproducten ontworpen en een marketingcommunicatieplan opgesteld.

Dit deden ze in opdracht van Atria, kennisinstituut voor emancipatie en vrouwengeschiedenis.

Iedere week hadden de studenten een inspiratiesessie met gastsprekers uit het werkveld. Zo leerden ze over empathy mapping & persona’s van Kim van den Brink (Founder van Ask your Audience), zagen ze mooie voorbeelden van publieksproducten door Sander Heithuis (Redacteur bij WOMEN Inc.) en leerden ze over marketing en communicatie in het erfgoedveld van Marieke Koppelmans (Programmamanager bij Limburgs Museum).

Uiteindelijk mochten de studenten hun producten en plannen presenteren aan hun docenten en de vrouwen van Atria.

Werk je in het brede erfgoedveld en heb je een concreet vraagstuk of een interessant project waar je de skills van Reinwardt-studenten voor wilt inzetten? Stuur dan een mail naar rwa-studieleiding-bachelor@ahk.nl.

Delen